Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18 | |Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18 | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |||
|Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | |Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | ||
− | |Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. | + | |Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. |
− | Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. | ||
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy. | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}} | ||
Linia 19: | Linia 17: | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | ||
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG | |Grafika=WLs40 1697 (2).JPG | ||
− | |Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot | + | |Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą "Trans-Mot" |
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | |Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | ||
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | |Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | ||
Linia 27: | Linia 25: | ||
|Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG | |Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG | ||
|Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3 | |Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3 | ||
− | |Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie | + | |Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6.JPG |
− | |Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie | + | |Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6 |
+ | |Foto7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7.JPG | ||
+ | |Opis7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7 | ||
+ | |Foto8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8.JPG | ||
+ | |Opis8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8 | ||
}} | }} | ||
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę | * Informacje zebrane przez Artura Labuddę |
Wersja z 09:39, 19 sty 2021
<<< WLs50
WLs50 1697
Stan: pomnik
Rok produkcji
1965
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Pomnik
Aktualne oznaczenie
WLs50-1697
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bydgoszcz, ul. Olowiana 18
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) | 1965 | - | 2006 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.
Galeria
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę