Tabor:Lw-00213: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Anulowanie wersji 73925 autorstwa Lolcatszarak (dyskusja)) Znacznik: Anulowanie edycji |
(Anulowanie wersji 73924 autorstwa Lolcatszarak (dyskusja)) Znacznik: Anulowanie edycji |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
|Grafika=Lxd2-465-grojec.jpg | |Grafika=Lxd2-465-grojec.jpg | ||
|Opis grafiki=Lxd2-465 na stacji w Grójcu | |Opis grafiki=Lxd2-465 na stacji w Grójcu | ||
− | | | + | |Foto1=465 runów.jpg |
+ | |Opis1=23.05.1998 - Lxd2-465 i Px48-3917 na stacji Mogielnica | ||
+ | |Foto2=465-nowe-miasto.jpg | ||
+ | |Opis2=23.05.1998 - Lxd2-465 na stacji Nowe Miasto nad Pilicą | ||
+ | }} |
Wersja z 10:42, 2 kwi 2021
<<< L45H
L45H 23613
Stan: sprawna
Rok produkcji
1978
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-465
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Grójecka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
Stacjonowanie
Piaseczno Miasto | 1978 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1978 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-465 | 1978 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi