Tabor:Lw-00274: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Sprawna |
|Producent=FAUR | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | |Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o. | ||
+ | |Właściciel=Gmina Rewal | ||
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | ||
− | | | + | |Uwagi=Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty. |
+ | |Opis=Lokomotywa przeszła naprawę w firmie techservice. Przeprowadzone pracę remontowe zostały dokończone przez warsztat nadmorskiej kolei wąskotorowej. Oddana do użytkowania w maju 2021r. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-473|1984|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-473|1984|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1983|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1983|nadal}} | ||
− | |Grafika= | + | |Grafika=DSC08166am.JPG |
− | |Opis grafiki=06. | + | |Opis grafiki=13.06.2018 Lxd2-473 przed lokomotywownią w Gryficach. |
|Foto1=DSC08166am.JPG | |Foto1=DSC08166am.JPG | ||
|Opis1=13.06.2018 Lxd2-473 w Gryficach | |Opis1=13.06.2018 Lxd2-473 w Gryficach |
Aktualna wersja na dzień 08:56, 4 cze 2021
<<< L45H
L45H 24842
Stan: sprawna
Rok produkcji
1983
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-473
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gryfice Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Gryficka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
Właściciel
Gmina Rewal
Stacjonowanie
b/d | b/d | - | b/d |
Rozstaw
1000 mm | 1983 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-473 | 1984 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa przeszła naprawę w firmie techservice. Przeprowadzone pracę remontowe zostały dokończone przez warsztat nadmorskiej kolei wąskotorowej. Oddana do użytkowania w maju 2021r.