Kolej Cegielni Igloobud: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(infobox) |
(drobne merytoryczne) |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
{{LK|||exAKRZu|||[[Dębica]] ul. Krakowska}} | {{LK|||exAKRZu|||[[Dębica]] ul. Krakowska}} | ||
{{LK|||exBUE|||[[Dębica]] ul. Spacerowa}} | {{LK|||exBUE|||[[Dębica]] ul. Spacerowa}} | ||
− | {{LK|||exAKRZu|||{{AS-droga|K| | + | {{LK|||exAKRZu|||{{AS-droga|K|94}} [[Dębica]] ul. Lwowska}} |
{{LK|||exBUE|||[[Dębica]] ul. Orla | {{LK|||exBUE|||[[Dębica]] ul. Orla | ||
{{LK|||exKDSTe||4,0|[[Kopalnia Wolica]]}} | {{LK|||exKDSTe||4,0|[[Kopalnia Wolica]]}} |
Wersja z 09:42, 17 mar 2017
Szablon:Linia kolejowa infobox
Kolej cegielni Igloobud – nieistniejąca wąskotorowa linia kolejowa łącząca cegielnię Igloobud w Dębicy z kopalnią iłów w dzielnicy Wolica. Zbudowana w 1968 r. po wyczerpaniu złóż w sąsiedztwie cegielni. Służyła do przewozu surowca z kopalni do zakładu. Ostatni pociąg towarowy przejechał w 2008 r., rozebrana została rok później.
Pochodzący z kolei tabor: lokomotywa Wls50-2068 oraz koleba są obecnie eksponatami Muzeum Regionalnego w Dębicy.