Tabor:Lw-02634: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Czynny |
|Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie | |Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie | ||
|Typ=nieznany | |Typ=nieznany | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S-42 | |Ostatni typ silnika=S-42 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kolej parkowa maltanka |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Poznański Klub Modelarzy Kolejowych | |Właściciel=Poznański Klub Modelarzy Kolejowych |
Aktualna wersja na dzień 09:59, 3 sie 2021
<<< nieznany
nieznany ?(BKP 1)
Stan: nieznany
Rok produkcji
1932
Producent
Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie
Stan
Czynny
Rok odstawienia
2004
Aktualne oznaczenie
MBxc1-41
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kolej parkowa maltanka
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S-42
Kolej
Kolej Parkowa Maltanka
Właściciel
Poznański Klub Modelarzy Kolejowych
Stacjonowanie
Koronowo Wąskotorowe | 1932 | - | 1953 |
Witaszyce Wąskotorowe | 1953 | - | 1993 |
ZNTK Poznań | 1993 | - | 1994 |
Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu | 1994 | - | 2004 |
Poznań Forteczna (zajezdnia tramwajowa) | 2004 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1932 | - | nadal |
Oznaczenie
BKP Wóz Motorowy nr 1 | 1932 | - | 1939 |
BKB Motorwagen T1 | 1939 | - | 1947 |
Mxx041 | 1947 | - | 1949 |
Mxz041 | 1949 | - | 1960 |
MBxc1-41 | 1960 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Tzw. "Ryjek". Wagon odbudowany w 1993 roku w ZNTK Poznań prowadził regularne pociągi na Maltance, ale ze względu na brak miejsca w lokomotywowni został wywieziony do zajezdni tramwajowej Forteczna.
Galeria
Źródła