Tabor:Lw-00578: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 17: Linia 17:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1983|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1983|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
|Grafika=DSC08956am23.JPG
 
 
 
 
 
 
 
[Plik:LYd2-04 wIskotorIwka Piaseczno .jpg|mały|LYD2-04 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021]]|Opis grafiki=CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu
 
|[Plik:LYd2-04 wIskotorIwka Piaseczno .jpg|mały|LYD2-04 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021]]
 
 
}}
 
}}

Wersja z 19:45, 23 lis 2021


<<< L30H

L30H 24364

Stan: sprawna

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

CEM.ODRA-Lyd2-04

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Henschel-Wola 16H12A turbodiesel[1]

Kolej

Grójecka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Właściciel

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Stacjonowanie

Cementowania Odra 1983 - 2013
Piaseczno Miasto 2013 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1981 - nadal

Oznaczenie

CEM.ODRA-Lyd2-04 1983 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa od 1983 pracowała w Cementowni Odra w Opolu, sprzedana na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku[1].

Galeria

Źródła

  1. 1,0 1,1 R. Solnicki, "Lidka" w Piasecznie, "Świat Kolei" 10/2013 s.7