Tabor:Lw-00184: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza L45Hc)
 
 
(Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 23116 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1976 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprawny |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |obecne_stacjonowanie    = Gniezno Wąsk. |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = 750 mm |2_rozstaw_rok            = 2001 |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1977-2001 |2_stacjonowanie          = Gniezno Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = od 2001 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |1_rok                    = od 1976 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Odstawiona
 +
|Producent=FAUR
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=23116
 +
|Rok produkcji=1976
 +
|Rok odstawienia=2015
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-369
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
 +
|Opis=* Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"<ref>M. Malczewski: ''"Pershing" w Gnieźnie'', "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6</ref>. Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
 +
* Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1977-01-20|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2001-07-03|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}}
 +
|Grafika=Lxd2-369-bytkow.jpg
 +
|Opis grafiki=Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków
 +
|Foto1=DSC03995cm6.JPG
 +
|Opis1=21.05.2011 - Lxd2-369 przed lokomotywownią w Gnieźnie.
 +
|Foto2=DSC03999am6.JPG
 +
|Opis2=21.05.2011 - Lxd2-369 przed lokomotywownią w Gnieźnie.
 +
|Foto3=DSC04010am6.JPG
 +
|Opis3=21.05.2011 - Lxd2-369 oraz Lxd2-343 podczas manewrów w Gnieźnie.
 +
|Foto4=DSC09704am1.jpg
 +
|Opis4=27.10.2013 - Lxd2-369 z pociągiem specjalnym relacji Gniezno - Ostrowo.
 +
|Foto5=DSC09697bm6.JPG
 +
|Opis5=27.10.2013 - Strzyżewo Witkowskie [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa|(Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa)]] - Lxd2-369
 +
|Foto6=DSC09813am6.JPG
 +
|Opis6=27.10.2013 - Ostrowo [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa|(Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa)]] - Lxd2-369
 +
|Foto7=DSC0952am1236.JPG
 +
|Opis7=27.10.2013 - Lxd2-369 oraz zdefektowany Px48-1919 z pociągiem specjalnym z Gniezna do Ostrowa.
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 22:12, 4 gru 2021


<<< L45H

L45H 23116

Stan: odstawiona

Lxd2-369-bytkow.jpg

Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków

Rok produkcji

1976

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2015

Aktualne oznaczenie

Lxd2-369

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Gniezno Wąskotorowe

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1977-01-20 - 2001
Gniezno Wąskotorowe 2001-07-03 - nadal

Rozstaw

785 mm 1976 - 2001
750 mm 2001 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-369 1976 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"[1]. Zapaliła się 08.08.2015 [2], brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
  • Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)[3]

Galeria

Źródła

  1. M. Malczewski: "Pershing" w Gnieźnie, "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6
  2. http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie
  3. Biblioteka:A-04531