Tabor:Lw-00277: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
|numer_seryjny_pojazdu = 24845 | |numer_seryjny_pojazdu = 24845 | ||
− | |grafika = [[Plik:Lxd2-476.jpg]] | + | |grafika = [[Plik:Lxd2-476.jpg|290px]] |
|rok_produkcji = 1983 | |rok_produkcji = 1983 | ||
|stan = sprawny | |stan = sprawny |
Wersja z 13:31, 24 wrz 2013
L45H 24845 | |
Rok produkcji | 1983 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-476 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Koszalin Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
1000 mm | 1983
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Ińsko | 1984-1985 |
Białogard Wąskotorowy | 1985-1988 |
Gryfice Wąskotorowe | 1988-1988 |
Dobra Nowogardzkie | 1988-2009 |
Koszalin Wąskotorowy | od 2009
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-476 | 1984
|
' |
Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy Polskimi Kolejami Państwowymi SA a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w Dobrach Nowogardzkich. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476.