Tabor:Lw-00612: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-00612 na XTabor:Lw-00612, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=W trakcie remontu | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=25119 | |Numer=25119 | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-215 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-215 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |||
|Ostatni typ silnika=D2516HMU | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
− | | | + | |Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy |
− | |Użytkownik= | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Właściciel= | + | |Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych |
+ | |Właściciel=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych | ||
+ | |Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. | |Uwagi=Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. | ||
− | |Opis=Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 217 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości. | + | |Opis=* Latem 2020 zakupiony przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych w wyniku przetargu ogłoszonego przez PKP Nieruchomości. 24 lipca 2020 przewieziony do Rogowa |
+ | * Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 217 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|2020}}{{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|24.07.2020|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-215|1986|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=MBXD2-215.jpeg |
− | | | + | |Opis grafiki=Wrak MBxd2-215 na stacji Rogów towarowy wąsk. 3.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński |
+ | |Foto1=MBxd2-215 przód.jpeg | ||
+ | |Opis1=Wrak MBxd2-215 na stacji Rogów towarowy wąsk. 3.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński | ||
+ | |Foto2=DSC08064am6.JPG | ||
+ | |Opis2=19.04.2015 - Krośniewice - odstawiony MBxd2-215. | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 19:14, 11 gru 2021
<<< A20D-P
A20D-P 25119
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1986
Producent
FAUR
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
MBxd2-215
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | 2020 |
Rogów Towarowy Wąskotorowy | 24.07.2020 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-215 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.
Szczegółowy opis i uwagi
- Latem 2020 zakupiony przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych w wyniku przetargu ogłoszonego przez PKP Nieruchomości. 24 lipca 2020 przewieziony do Rogowa
- Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 217 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości.