Tabor:Lw-00213: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej | |Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej | ||
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa | ||
+ | |Opis=Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 23613 została wyprodukowana dla PKP w roku 1978. Nadano jej oznaczenie Lxd2-465. Została przydzielona do pracy na Grójeckiej kolei dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Po przejęciu GrKD od PKP przez TRGKW w roku 1998, lokomotywa została przywrócona do ruchu. Niestety w zimie 2006/2007 wystąpiła awaria Lxd2-465 (przeciek wody do oleju). Jednakże po dwóch latach starań Towarzystwu udaje się zgromadzić fundusze na zakup nowego silnika i jesienią 2009 r. lokomotywa dostaje nowe "serce", zaś na początku roku 2010 znów rozpoczyna normalną pracę. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1978|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1978|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-465|1978|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-465|1978|nadal}} |
Wersja z 09:20, 23 gru 2021
<<< L45H
L45H 23613
Stan: sprawna
Rok produkcji
1978
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-465
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Grójecka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
Stacjonowanie
Piaseczno Miasto | 1978 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1978 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-465 | 1978 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 23613 została wyprodukowana dla PKP w roku 1978. Nadano jej oznaczenie Lxd2-465. Została przydzielona do pracy na Grójeckiej kolei dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Po przejęciu GrKD od PKP przez TRGKW w roku 1998, lokomotywa została przywrócona do ruchu. Niestety w zimie 2006/2007 wystąpiła awaria Lxd2-465 (przeciek wody do oleju). Jednakże po dwóch latach starań Towarzystwu udaje się zgromadzić fundusze na zakup nowego silnika i jesienią 2009 r. lokomotywa dostaje nowe "serce", zaś na początku roku 2010 znów rozpoczyna normalną pracę.