Tabor:Lw-02903: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Andoria S324 | |Ostatni typ silnika=Andoria S324 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Dynów |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych |
Aktualna wersja na dzień 10:52, 4 mar 2022
<<< 2WLs50
2WLs50 2308
Stan: sprawna
Rok produkcji
1974
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
2Wls50-2308 "Pszczółka"
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Dynów
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Andoria S324
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
KWK „Julian” | 1974 | - | 2021 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 2021 | - | 2022 luty |
Krośniewice | 2022 luty | - | 2022 marzec |
Dynów | 2022 Marzec | - | Nadal |
Rozstaw
750 mm | 1974 | - | nadal |
Oznaczenie
2308 | 1974 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Wersja M1
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła