Tabor:Lw-02060: Różnice pomiędzy wersjami
m |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=1680 | |Numer=1680 | ||
|Rok produkcji=1965 | |Rok produkcji=1965 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=2WLs50-1680 |
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=SW266/L1 | |Ostatni typ silnika=SW266/L1 |
Wersja z 22:08, 23 kwi 2022
<<< 2WLs50
2WLs50 1680
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
2WLs50-1680
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Dynów
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW266/L1
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica" | 1965 | - | 2022 |
Dynów | 2022 | - | Nadal |
Rozstaw
750 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1680 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60.
Galeria
Źródła