Tabor:Lw-02988: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Eksponat |Producent=AEG |Typ=Tw9 |Numer=8 |Rok produkcji=b/d |Ostatnie oznaczenie=Tw9-8 |Ostatni rozstaw=785mm |Ostatni typ silnika=- |Ostatni...") |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Typ=Tw9 | |Typ=Tw9 | ||
|Numer=8 | |Numer=8 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1925?(w trakcie sprawdzania) |
|Ostatnie oznaczenie=Tw9-8 | |Ostatnie oznaczenie=Tw9-8 | ||
|Ostatni rozstaw=785mm | |Ostatni rozstaw=785mm | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach | ||
|Opis=Parowóz po zderzeniu czołowym na szlaku obok Rud z inną lokomotywą został odstawiony z powodu pęknięcia ramy parowozu. Z racji dobrego stanu kotła został on przeniesiony na stację w Rudach gdzie służył jako kocioł ogrzewczy na tamtejsze hale wagonowni i lokomotywowni. | |Opis=Parowóz po zderzeniu czołowym na szlaku obok Rud z inną lokomotywą został odstawiony z powodu pęknięcia ramy parowozu. Z racji dobrego stanu kotła został on przeniesiony na stację w Rudach gdzie służył jako kocioł ogrzewczy na tamtejsze hale wagonowni i lokomotywowni. | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Tw9-8|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Tw9-8|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785mm|b/d|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785mm|b/d|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 18:28, 19 sie 2022
<<< Tw9
Tw9 8
Stan: eksponat
Rok produkcji
1925?(w trakcie sprawdzania)
Producent
AEG
Stan
Eksponat
Aktualne oznaczenie
Tw9-8
Aktualny rozstaw
785mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
-
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
Użytkownik
Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Właściciel
UM Kuźnia Raciborska
Stacjonowanie
Rudy | b/d | - | nadal |
Rozstaw
785mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
Tw9-8 | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Parowóz po zderzeniu czołowym na szlaku obok Rud z inną lokomotywą został odstawiony z powodu pęknięcia ramy parowozu. Z racji dobrego stanu kotła został on przeniesiony na stację w Rudach gdzie służył jako kocioł ogrzewczy na tamtejsze hale wagonowni i lokomotywowni.
Galeria
Źródła