Tabor:Lw-02068: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepsz.)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)
 
|Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)
 +
|Opis=Według B. Pokropińskiego, numer 1817 nosiła WLs50 KWK Sośnica<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 161</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1966|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1966|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1966|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 17:54, 8 wrz 2022


<<< 2WLs50

2WLs50 1817

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1966

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

WLs50-1817

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rudy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta Baildon 1966 - 2002
Warsztaty Bytom Rozbark 2002 - b/d
Rudy b/d - nadal

Rozstaw

785 mm 1966 - nadal

Oznaczenie

WLs50-1817 1966 - nadal

Dodatkowe informacje

W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)

Szczegółowy opis i uwagi

Według B. Pokropińskiego, numer 1817 nosiła WLs50 KWK Sośnica[1].

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 161