Tabor:Lw-02068: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepsz.) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) | |Uwagi=W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) | ||
+ | |Opis=Według B. Pokropińskiego, numer 1817 nosiła WLs50 KWK Sośnica<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 161</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1966|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1966|2002}}{{Lw stacjonowanie|Warsztaty Bytom Rozbark|2002|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1966|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1817|1966|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 17:54, 8 wrz 2022
<<< 2WLs50
2WLs50 1817
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1966
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs50-1817
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Huta Baildon | 1966 | - | 2002 |
Warsztaty Bytom Rozbark | 2002 | - | b/d |
Rudy | b/d | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-1817 | 1966 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)
Szczegółowy opis i uwagi
Według B. Pokropińskiego, numer 1817 nosiła WLs50 KWK Sośnica[1].