Tabor:Lw-02112: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=2231 |Rok produkcji=1973 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2231...") |
(uzup.) |
||
| Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
| − | |Uwagi=Numer zakładowy 5. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko | + | |Ostatni kraj=Polska |
| + | |Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
| + | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | ||
| + | |Uwagi=Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | ||
| + | |Opis=Numer zakładowy 5 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2004 czynna<ref>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1973|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1973|b/d}} | ||
| − | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|5|1973|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | ||
}} | }} | ||
Wersja z 11:54, 9 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2231
Stan: nieznany
Rok produkcji
1973
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2231
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Huta Miedzi "Głogów I"
Właściciel
KGHM Polska Miedź SA
Stacjonowanie
| Huta Miedzi "Głogów I" | 1973 | - | b/d |
Rozstaw
| 600 mm | 1973 | - | b/d |
Oznaczenie
| 5 | 1973 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Numer zakładowy 5 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2004 czynna[1].