Tabor:Lw-00298: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Odstawiona |
|Producent=FAUR | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | |Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o. | ||
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. | |Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. | ||
Linia 29: | Linia 31: | ||
|Opis6=11.06.2018 Lxd2-479 na szlaku Śliwin - Rewal | |Opis6=11.06.2018 Lxd2-479 na szlaku Śliwin - Rewal | ||
|Foto7=DSC08221am.JPG | |Foto7=DSC08221am.JPG | ||
+ | |Opis7=Tabliczka znamionowa lokomotywy Lxd2-479 | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 19:19, 29 wrz 2022
<<< L45H
L45H 25018
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lxd2-479
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gryfice Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Kolej
Gryficka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-479 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła