Tabor:Lw-00604: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=W trakcie remontu | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=25076 | |Numer=25076 | ||
|Rok produkcji=1985 | |Rok produkcji=1985 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Rok odstawienia=2001 | |Rok odstawienia=2001 | ||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-308 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-308 | ||
− | |Ostatni rozstaw= | + | |Ostatni rozstaw=750 mm |
− | |||
|Ostatni typ silnika=D2516HMU | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
− | | | + | |Ostatnie stacjonowanie=Pleszew Miasto |
− | |Użytkownik= | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Właściciel= | + | |Użytkownik=SKPL Cargo sp z.o.o |
+ | |Właściciel=SKPL Cargo sp.z.o.o | ||
+ | |Kolej=Pleszewska Kolej Lokalna | ||
|Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu. | |Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu. | ||
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|1987}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1987|2014}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2014|2019}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|2019|Nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-308|1985|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-308|1985|nadal}} | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|2018}}{{Lw rozstaw|750 mm|2019|Nadal}} |
+ | |Grafika=DSC09382am.JPG | ||
+ | |Opis grafiki=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu. | ||
|Foto1=DSC04130am.JPG | |Foto1=DSC04130am.JPG | ||
|Opis1=08.11.2015 Stacja Rudy - wagony motorowe MBxd2-308 oraz MBxd2-218 oczekują na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm. | |Opis1=08.11.2015 Stacja Rudy - wagony motorowe MBxd2-308 oraz MBxd2-218 oczekują na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm. | ||
+ | |Foto2=DSC04189am.JPG | ||
+ | |Opis2=08.11.2015 Stacja Rudy - wagon motorowy MBxd2-308 oczekuje na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm. | ||
+ | |Foto3=DSC09385am.JPG | ||
+ | |Opis3=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu. | ||
+ | |Foto4=DSC09381am.JPG | ||
+ | |Opis4=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu. | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 13:27, 23 gru 2022
<<< A20D-P
A20D-P 25076
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1985
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
MBxd2-308
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Pleszew Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Pleszewska Kolej Lokalna
Użytkownik
SKPL Cargo sp z.o.o
Właściciel
SKPL Cargo sp.z.o.o
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | 1987 |
Dobra Nowogardzkie | 1987 | - | 2014 |
Rudy | 2014 | - | 2019 |
Pleszew Miasto | 2019 | - | Nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | 2014 |
785 mm | 2016 | - | 2018 |
750 mm | 2019 | - | Nadal |
Oznaczenie
MBxd2-308 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.
Galeria
Źródła