3Aw: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (poprawa lokalizacji wagonu z Sułowa) |
|||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych | + | '''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]] |
− | == Lista wagonów 3Aw/1 | + | Zdjęcia Wagonu 3Aw: |
+ | |||
+ | == Lista wagonów 3Aw == | ||
+ | |||
+ | Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP | ||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
Linia 24: | Linia 28: | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]] | ||
|Krośniewice | |Krośniewice | ||
+ | |- | ||
+ | |591 | ||
+ | |1959 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony | ||
+ | |750 mm | ||
+ | | | ||
+ | |Berehowo (UA) | ||
+ | |- | ||
+ | |613 | ||
+ | |1960 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony | ||
+ | |750 mm | ||
+ | | | ||
+ | |Berehowo (UA) | ||
+ | |- | ||
+ | |615 | ||
+ | |1960 | ||
+ | | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony | ||
+ | |750 mm | ||
+ | | | ||
+ | |Berehowo (UA) | ||
|- | |- | ||
|763 | |763 | ||
|1960 | |1960 | ||
− | | style="background-color:#80FFFF;" | | + | | style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu |
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]] | ||
− | | | + | |Dynów |
|- | |- | ||
|779 | |779 | ||
Linia 51: | Linia 76: | ||
|750 mm | |750 mm | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]] | ||
− | | | + | |Sułów Milicki |
|- | |- | ||
|793 | |793 | ||
Linia 535: | Linia 560: | ||
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]] | |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]] | ||
| | | | ||
+ | |- | ||
+ | |456 | ||
+ | |nieznany | ||
+ | | style="background-color:#80FF89;" |sprawny | ||
+ | |750 mm | ||
+ | | | ||
+ | |Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13 | ||
|- | |- | ||
|} | |} |
Aktualna wersja na dzień 17:09, 21 mar 2023
3Aw - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako 2Aw. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby PKP. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
Lista wagonów 3Aw[edytuj]
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
Nr fabr. | Rok prod. | Stan | Prześwit | Oznaczenie | Stacjonuje |
---|---|---|---|---|---|
563 | 1959 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 407-5 | Rogów |
567 | 1959 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 411-7 | Krośniewice |
591 | 1959 | odstawiony | 750 mm | Berehowo (UA) | |
613 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Berehowo (UA) | |
615 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Berehowo (UA) | |
763 | 1960 | W trakcie remontu | 750 mm | Bxhpi 00-380024 427-3 | Dynów |
779 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 443-0 | Sochaczew |
781 | 1960 | odstawiony | 750 mm | Bxhpi 00-380024 445-5 | Rogów |
556 | 1959 | pomnik | 750 mm | Bxhpi 00-380024 400-0 | Sułów Milicki |
793 | 1960 | pomnik | 750 mm | Bxhpi 00-380024 457-0 | Krotoszyn |
564 | 1959 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 408-3 | Przeworsk |
566 | 1959 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 410-9 | Przeworsk |
786 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 450-5 | Gniezno |
788 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 452-1 | Środa Miasto |
789 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 453-9 | MKW Sochaczew |
795 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 459-6 | Jędrzejów |
797 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 461-2 | Jędrzejów |
799 | 1960 | sprawny | 750 mm | Bxhpi 00-380024 463-8 | Jędrzejów |
557 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 401-8 | |
558 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 402-6 | |
559 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 403-4 | |
560 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 404-2 | |
561 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 405-9 | |
562 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 406-7 | |
565 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 409-1 | |
568 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 412-5 | |
569 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 413-3 | |
570 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 414-1 | |
571 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 415-8 | |
572 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 416-6 | |
573 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 417-4 | |
574 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 418-2 | |
575 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 419-0 | |
576 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 420-8 | |
577 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 421-6 | |
578 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 422-4 | |
579 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 423-2 | |
580 | 1959 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 424-0 | |
761 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 425-7 | |
762 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 426-5 | |
764 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 428-1 | |
765 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 429-9 | |
766 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 430-7 | |
767 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 431-5 | |
768 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 432-3 | |
769 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 433-1 | |
770 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 434-9 | |
771 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 435-6 | |
772 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 436-4 | |
773 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 437-2 | |
774 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 438-0 | |
775 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 439-8 | |
776 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 440-6 | |
777 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 441-4 | |
778 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 442-2 | |
780 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 444-8 | |
782 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 446-3 | |
783 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 447-1 | |
784 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 448-9 | |
785 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 449-7 | |
787 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 451-3 | |
790 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 454-7 | |
791 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 455-4 | |
792 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 456-2 | |
794 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 458-8 | |
796 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 460-4 | |
798 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 462-0 | |
800 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 464-6 | |
801 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 465-3 | |
802 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 466-1 | |
803 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 467-9 | |
804 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 468-7 | |
805 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 469-5 | |
806 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 470-3 | |
807 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 471-1 | |
808 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 472-9 | |
809 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 473-7 | |
810 | 1960 | złom | 750 mm | Bxhpi 00-380024 474-5 | |
456 | nieznany | sprawny | 750 mm | Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13 |