3Aw: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(taka tabela)
 
m (poprawa lokalizacji wagonu z Sułowa)
 
(Nie pokazano 16 wersji utworzonych przez 7 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 +
'''3Aw''' -  typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]]
  
 +
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
  
== Lista wagonów ==
+
== Lista wagonów 3Aw ==
 +
 
 +
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
  
 
{| class="wikitable sortable"
 
{| class="wikitable sortable"
Linia 13: Linia 17:
 
|563
 
|563
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#80FFFF;» |odstawiony
+
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]]
Linia 20: Linia 24:
 
|567
 
|567
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#80FFFF;» |odstawiony
+
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]]
 
|Krośniewice
 
|Krośniewice
 +
|-
 +
|591
 +
|1959
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 +
|750 mm
 +
|
 +
|Berehowo (UA)
 +
|-
 +
|613
 +
|1960
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 +
|750 mm
 +
|
 +
|Berehowo (UA)
 +
|-
 +
|615
 +
|1960
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 +
|750 mm
 +
|
 +
|Berehowo (UA)
 
|-
 
|-
 
|763
 
|763
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FFFF;» |odstawiony
+
| style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]]
|Krośniewice
+
|Dynów
 
|-
 
|-
 
|779
 
|779
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FFFF;» |odstawiony
+
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]]
Linia 41: Linia 66:
 
|781
 
|781
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FFFF;» |odstawiony
+
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]]
Linia 48: Linia 73:
 
|556
 
|556
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#CA95FF;» |pomnik
+
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]]
|Milicz
+
|Sułów Milicki
 
|-
 
|-
 
|793
 
|793
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#CA95FF;» |pomnik
+
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]]
Linia 62: Linia 87:
 
|564
 
|564
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]]
Linia 69: Linia 94:
 
|566
 
|566
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]]
Linia 76: Linia 101:
 
|786
 
|786
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]]
Linia 83: Linia 108:
 
|788
 
|788
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]
Linia 90: Linia 115:
 
|789
 
|789
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]]
Linia 97: Linia 122:
 
|795
 
|795
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]]
Linia 104: Linia 129:
 
|797
 
|797
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]]
Linia 111: Linia 136:
 
|799
 
|799
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#80FF89;» |sprawny
+
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]]
Linia 118: Linia 143:
 
|557
 
|557
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]]
Linia 125: Linia 150:
 
|558
 
|558
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]]
Linia 132: Linia 157:
 
|559
 
|559
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]]
Linia 139: Linia 164:
 
|560
 
|560
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]]
Linia 146: Linia 171:
 
|561
 
|561
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]]
Linia 153: Linia 178:
 
|562
 
|562
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]]
Linia 160: Linia 185:
 
|565
 
|565
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]]
Linia 167: Linia 192:
 
|568
 
|568
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]]
Linia 174: Linia 199:
 
|569
 
|569
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]]
Linia 181: Linia 206:
 
|570
 
|570
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]]
Linia 188: Linia 213:
 
|571
 
|571
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]]
Linia 195: Linia 220:
 
|572
 
|572
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]]
Linia 202: Linia 227:
 
|573
 
|573
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]]
Linia 209: Linia 234:
 
|574
 
|574
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]]
Linia 216: Linia 241:
 
|575
 
|575
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]]
Linia 223: Linia 248:
 
|576
 
|576
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]]
Linia 230: Linia 255:
 
|577
 
|577
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]]
Linia 237: Linia 262:
 
|578
 
|578
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]]
Linia 244: Linia 269:
 
|579
 
|579
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]]
Linia 251: Linia 276:
 
|580
 
|580
 
|1959
 
|1959
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]]
Linia 258: Linia 283:
 
|761
 
|761
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]]
Linia 265: Linia 290:
 
|762
 
|762
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]]
Linia 272: Linia 297:
 
|764
 
|764
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]]
Linia 279: Linia 304:
 
|765
 
|765
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]]
Linia 286: Linia 311:
 
|766
 
|766
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]]
Linia 293: Linia 318:
 
|767
 
|767
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]]
Linia 300: Linia 325:
 
|768
 
|768
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]]
Linia 307: Linia 332:
 
|769
 
|769
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]]
Linia 314: Linia 339:
 
|770
 
|770
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]]
Linia 321: Linia 346:
 
|771
 
|771
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]]
Linia 328: Linia 353:
 
|772
 
|772
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]]
Linia 335: Linia 360:
 
|773
 
|773
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]]
Linia 342: Linia 367:
 
|774
 
|774
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]]
Linia 349: Linia 374:
 
|775
 
|775
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]]
Linia 356: Linia 381:
 
|776
 
|776
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]]
Linia 363: Linia 388:
 
|777
 
|777
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]]
Linia 370: Linia 395:
 
|778
 
|778
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]]
Linia 377: Linia 402:
 
|780
 
|780
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]]
Linia 384: Linia 409:
 
|782
 
|782
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]]
Linia 391: Linia 416:
 
|783
 
|783
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]]
Linia 398: Linia 423:
 
|784
 
|784
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]]
Linia 405: Linia 430:
 
|785
 
|785
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]]
Linia 412: Linia 437:
 
|787
 
|787
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]]
Linia 419: Linia 444:
 
|790
 
|790
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]]
Linia 426: Linia 451:
 
|791
 
|791
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]]
Linia 433: Linia 458:
 
|792
 
|792
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]]
Linia 440: Linia 465:
 
|794
 
|794
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]]
Linia 447: Linia 472:
 
|796
 
|796
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]]
Linia 454: Linia 479:
 
|798
 
|798
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]]
Linia 461: Linia 486:
 
|800
 
|800
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]]
Linia 468: Linia 493:
 
|801
 
|801
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]]
Linia 475: Linia 500:
 
|802
 
|802
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]]
Linia 482: Linia 507:
 
|803
 
|803
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]]
Linia 489: Linia 514:
 
|804
 
|804
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]]
Linia 496: Linia 521:
 
|805
 
|805
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]]
Linia 503: Linia 528:
 
|806
 
|806
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]]
Linia 510: Linia 535:
 
|807
 
|807
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]]
Linia 517: Linia 542:
 
|808
 
|808
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]]
Linia 524: Linia 549:
 
|809
 
|809
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]]
Linia 531: Linia 556:
 
|810
 
|810
 
|1960
 
|1960
| style=«background-color:#FF8080;» |złom
+
| style="background-color:#FF8080;" |złom
 
|750 mm
 
|750 mm
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]]
 
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]]
 
|
 
|
 +
|-
 +
|456
 +
|nieznany
 +
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
 +
|750 mm
 +
|
 +
|Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 +
 +
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 +
[[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]]
 +
[[Kategoria:Zalążki artykułów]]
 +
[[Kategoria:3Aw|*]]

Aktualna wersja na dzień 17:09, 21 mar 2023

3Aw - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako 2Aw. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby PKP. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"

Zdjęcia Wagonu 3Aw:

Lista wagonów 3Aw[edytuj]

Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP

Nr fabr. Rok prod. Stan Prześwit Oznaczenie Stacjonuje
563 1959 odstawiony 750 mm Bxhpi 00-380024 407-5 Rogów
567 1959 odstawiony 750 mm Bxhpi 00-380024 411-7 Krośniewice
591 1959 odstawiony 750 mm Berehowo (UA)
613 1960 odstawiony 750 mm Berehowo (UA)
615 1960 odstawiony 750 mm Berehowo (UA)
763 1960 W trakcie remontu 750 mm Bxhpi 00-380024 427-3 Dynów
779 1960 odstawiony 750 mm Bxhpi 00-380024 443-0 Sochaczew
781 1960 odstawiony 750 mm Bxhpi 00-380024 445-5 Rogów
556 1959 pomnik 750 mm Bxhpi 00-380024 400-0 Sułów Milicki
793 1960 pomnik 750 mm Bxhpi 00-380024 457-0 Krotoszyn
564 1959 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 408-3 Przeworsk
566 1959 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 410-9 Przeworsk
786 1960 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 450-5 Gniezno
788 1960 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 452-1 Środa Miasto
789 1960 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 453-9 MKW Sochaczew
795 1960 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 459-6 Jędrzejów
797 1960 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 461-2 Jędrzejów
799 1960 sprawny 750 mm Bxhpi 00-380024 463-8 Jędrzejów
557 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 401-8
558 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 402-6
559 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 403-4
560 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 404-2
561 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 405-9
562 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 406-7
565 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 409-1
568 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 412-5
569 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 413-3
570 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 414-1
571 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 415-8
572 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 416-6
573 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 417-4
574 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 418-2
575 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 419-0
576 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 420-8
577 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 421-6
578 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 422-4
579 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 423-2
580 1959 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 424-0
761 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 425-7
762 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 426-5
764 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 428-1
765 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 429-9
766 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 430-7
767 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 431-5
768 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 432-3
769 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 433-1
770 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 434-9
771 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 435-6
772 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 436-4
773 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 437-2
774 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 438-0
775 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 439-8
776 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 440-6
777 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 441-4
778 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 442-2
780 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 444-8
782 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 446-3
783 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 447-1
784 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 448-9
785 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 449-7
787 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 451-3
790 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 454-7
791 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 455-4
792 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 456-2
794 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 458-8
796 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 460-4
798 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 462-0
800 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 464-6
801 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 465-3
802 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 466-1
803 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 467-9
804 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 468-7
805 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 469-5
806 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 470-3
807 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 471-1
808 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 472-9
809 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 473-7
810 1960 złom 750 mm Bxhpi 00-380024 474-5
456 nieznany sprawny 750 mm Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13