Tabor:Lw-00598: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę A20D-P/24979 do Tabor:Lw-00598: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
|||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=24979 | |Numer=24979 | ||
|Rok produkcji=1984 | |Rok produkcji=1984 | ||
− | |||
|Rok odstawienia=2001 | |Rok odstawienia=2001 | ||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-302 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-302 | ||
|Ostatni rozstaw=1000 mm | |Ostatni rozstaw=1000 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto | |Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |||
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej | |Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej | ||
|Właściciel=PKP Nieruchomości | |Właściciel=PKP Nieruchomości | ||
+ | |Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). | |Uwagi=Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). | ||
|Opis=Po powrocie do Piaseczna w 2001 roku odstawiony ze względu na zły stan techniczny. Następnie stał przez 7 lat ze względu na trudności w dogadaniu się z właścicielem - PKP Nieruchomości w Warszawie. W 2008 roku podpisano umowę na dzierżawę dzięki czemu wagon wciąż przechodzi naprawy i jest przywracany do stanu świetności. | |Opis=Po powrocie do Piaseczna w 2001 roku odstawiony ze względu na zły stan techniczny. Następnie stał przez 7 lat ze względu na trudności w dogadaniu się z właścicielem - PKP Nieruchomości w Warszawie. W 2008 roku podpisano umowę na dzierżawę dzięki czemu wagon wciąż przechodzi naprawy i jest przywracany do stanu świetności. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1988|1992}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1992|2001}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2001|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-302|1984|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1984|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1984|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=DSC03406am.JPG |
− | | | + | |Opis grafiki=16.08.2009 MBxd2-302 w Piasecznie. |
+ | |Foto1=Wagonik mbxd2 .jpg | ||
+ | |Opis1=Wagon motorowy Mbxd2-302 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021. Fot. Mikołaj Łuszczyński | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 11:35, 3 wrz 2023
<<< A20D-P
A20D-P 24979
Stan: sprawna
Rok produkcji
1984
Stan
Sprawna
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
MBxd2-302
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Grójecka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
Właściciel
PKP Nieruchomości
Stacjonowanie
Piaseczno Miasto | 1985 | - | 1988 |
Koszalin Wąskotorowy | 1988 | - | 1988 |
Białogard Wąskotorowy | 1988 | - | 1992 |
Dobra Nowogardzkie | 1992 | - | 2001 |
Piaseczno Miasto | 2001 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1984 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-302 | 1984 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).
Szczegółowy opis i uwagi
Po powrocie do Piaseczna w 2001 roku odstawiony ze względu na zły stan techniczny. Następnie stał przez 7 lat ze względu na trudności w dogadaniu się z właścicielem - PKP Nieruchomości w Warszawie. W 2008 roku podpisano umowę na dzierżawę dzięki czemu wagon wciąż przechodzi naprawy i jest przywracany do stanu świetności.