Tabor:Lw-00869: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-b\.d\. +b/d)) |
(Uzupełnienie danych o przebieg służby lokomotywy.) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni rozstaw=1435 mm | |Ostatni rozstaw=1435 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Wola 1DVSa-350 | |Ostatni typ silnika=Wola 1DVSa-350 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych w Rzeszowie |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|MD Kraków|1963|1971}}{{Lw stacjonowanie|Fabryka Opakowań Blaszanych w Brzesku|1971|1972}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych w Rzeszowie|1972|1976}} |
− | | | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM25-003|1963|b/d}} |
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1963|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:15, 15 mar 2024
<<< Ls350H
Ls350H 5428
Stan: złom
Rok produkcji
1963
Producent
Fablok
Stan
Złom
Rok odstawienia
-
Rok złomowania
-
Ostatnie oznaczenie
SM25-003
Ostatni rozstaw
1435 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych w Rzeszowie
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Wola 1DVSa-350
Stacjonowanie
MD Kraków | 1963 | - | 1971 |
Fabryka Opakowań Blaszanych w Brzesku | 1971 | - | 1972 |
Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych w Rzeszowie | 1972 | - | 1976 |
Rozstaw
1435 mm | 1963 | - | b/d |
Oznaczenie
SM25-003 | 1963 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła