Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
m (Źródła: + K. Soida) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
− | |Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW. | + | |Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.<ref name="soi">{{cytuj książkę |autor = Krzysztof Soida |tytuł = Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku |wydawca = Śląsk |miejsce = Katowice |data = 1996 |tom = I |isbn = 83-85831-82-7 |język = pl|strony = 75}}</ref> |
+ | Po naprawie służyła do 2001 r na GKW. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:37, 8 kwi 2024
<<< L45H
L45H 20923
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok odstawienia
2001
Rok złomowania
2004
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-362
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola H12A
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1970 | - | 1972 |
Maciejkowice | 1972 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2004 |
Rozstaw
785 mm | 1970 | - | 2004 |
Oznaczenie
Lxd2-362 | 1970 | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.[1] Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
Galeria
Źródła
- ↑ Krzysztof Soida: Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku. T. I. Katowice: Śląsk, 1996, s. 75. ISBN 83-85831-82-7. ([[język polski |pol. ]] )