Tabor:Lw-01115: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Andoria S324 | |Ostatni typ silnika=Andoria S324 | ||
| − | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Nowy Łupków |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
Aktualna wersja na dzień 16:49, 26 cze 2025
<<< 2WLs50
2WLs50 2244
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1973
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
2Wls50-2244 "Wisienka"
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Nowy Łupków
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Andoria S324
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie | 1973 | - | 2010 |
| Rudy | 2010 | - | 2018 |
| Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) | 2018 | - | 2018 |
| TRI RAIL Tyczyn | 2018 | - | 2025 |
| Nowy Łupków Wąskotorowy | 2025 | - | Nadal |
Rozstaw
| 800mm | 1973 | - | 2018 |
| 750mm | 2018 | - | Obecnie |
Oznaczenie
| brak | b/d | - | obecnie |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Uwaga: ta sama lokomotywa w Zakładzie Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie była opisana jako numer 2241/1972[1].
Galeria