Tabor:Lw-02060: Różnice pomiędzy wersjami
| Linia 15: | Linia 15: | ||
|Uwagi=Wersja M3 | |Uwagi=Wersja M3 | ||
|Opis=Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60. | |Opis=Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60. | ||
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica"|1965|2022}}{{Lw stacjonowanie|Dynów|2022|Nadal}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica"|1965|2022}}{{Lw stacjonowanie|Dynów|2022|2025}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Łupków Wąskotorowy|2025|Nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1680|1965|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1680|1965|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|b/d}} | ||
}} | }} | ||
Wersja z 18:08, 3 lip 2025
<<< 2WLs50
2WLs50 1680
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
2WLs50-1680
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Dynów
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW266/L1
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica" | 1965 | - | 2022 |
| Dynów | 2022 | - | 2025 |
| Nowy Łupków Wąskotorowy | 2025 | - | Nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
| WLs50-1680 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Wersja M3
Szczegółowy opis i uwagi
Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60.
Galeria
Źródła