Tabor:Lw-02060: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=2WLs50 |Numer=1680 |Rok produkcji=1965 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-168...") |
|||
| (Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| − | |Stan= | + | |Stan=Odstawiona |
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Typ=2WLs50 | |Typ=2WLs50 | ||
|Numer=1680 | |Numer=1680 | ||
|Rok produkcji=1965 | |Rok produkcji=1965 | ||
| − | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=2WLs50-1680 |
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| − | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=SW266/L1 |
| − | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia | + | |Ostatnie stacjonowanie=Nowy Łupków |
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica"|1965| | + | |Ostatni kraj=Polska |
| + | |Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
| + | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
| + | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
| + | |Uwagi=Wersja M3 | ||
| + | |Opis=Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60. | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica"|1965|2022}}{{Lw stacjonowanie|Dynów|2022|2025}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Łupków|2025|Nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1680|1965|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1680|1965|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|b/d}} | ||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 18:10, 3 lip 2025
<<< 2WLs50
2WLs50 1680
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
2WLs50-1680
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Nowy Łupków
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW266/L1
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica" | 1965 | - | 2022 |
| Dynów | 2022 | - | 2025 |
| Nowy Łupków | 2025 | - | Nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
| WLs50-1680 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Wersja M3
Szczegółowy opis i uwagi
Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60.
Galeria
Źródła