Wola 5DSR150: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Macpach123 (dyskusja | edycje) (drobne redakcyjne) |
Skubihenio (dyskusja | edycje) (drobne techniczne) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
[http://trainpix.org/photo/00/26/48/26481.jpg Zdjęcie] | [http://trainpix.org/photo/00/26/48/26481.jpg Zdjęcie] | ||
[[Kategoria:Silniki]] | [[Kategoria:Silniki]] | ||
+ | |||
+ | == Charakterystyka silnika == | ||
+ | |||
+ | *sposób pracy: czterosów wysokoprężny | ||
+ | *liczba cylindrów: sześć w rzędzie | ||
+ | *średnica cylindra: 150 mm | ||
+ | *skok tłoka: 180 mm | ||
+ | *pojemność jednego cylindra: 3,18 dm3 | ||
+ | *pojemność całkowita: 19,1 dm3 | ||
+ | *moc znamionowa: 150 KM / 110 kW | ||
+ | *znamionowa prędkość obrotowa: 1500 obr/min | ||
+ | |||
+ | <br> |
Wersja z 21:09, 10 paź 2014
5DSR150 Wola - silnik spalinowy.
Charakterystyka silnika
- sposób pracy: czterosów wysokoprężny
- liczba cylindrów: sześć w rzędzie
- średnica cylindra: 150 mm
- skok tłoka: 180 mm
- pojemność jednego cylindra: 3,18 dm3
- pojemność całkowita: 19,1 dm3
- moc znamionowa: 150 KM / 110 kW
- znamionowa prędkość obrotowa: 1500 obr/min