Tabor:Lw-00159: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza L45Hc) |
m (Robot: Zmiana kategorii) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21579 |grafika = |rok_produkcji = 1972 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 1991 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Rozbark |1_okres_stacjonowania = 1973-1973 |2_stacjonowanie = Huta Bobrek |2_okres_stacjonowania = 1973-1977 |3_stacjonowanie = Huta Kościuszko |3_okres_stacjonowania = 1977-1991 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-8 |1_rok = 1972-1991 |2_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|HK]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lxd2]]-26 |2_rok = 1977-1991 |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21579 |grafika = |rok_produkcji = 1972 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 1991 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Rozbark |1_okres_stacjonowania = 1973-1973 |2_stacjonowanie = Huta Bobrek |2_okres_stacjonowania = 1973-1977 |3_stacjonowanie = Huta Kościuszko |3_okres_stacjonowania = 1977-1991 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-8 |1_rok = 1972-1991 |2_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|HK]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lxd2]]-26 |2_rok = 1977-1991 |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 03:31, 18 paź 2014
L45H 21579 | |
Rok produkcji | 1972 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 1991
|
Obecny (ostatni) typ silnika | MB 836 Bb Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1972
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Bytom Rozbark | 1973-1973 |
Huta Bobrek | 1973-1977 |
Huta Kościuszko | 1977-1991
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-8-8 | 1972-1991 |
HK-Lxd2-26 | 1977-1991
|
' |