Dyskusja:A20D-P: Różnice pomiędzy wersjami
(jedna czy trzy strony?) |
|||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania)i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza | + | Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST) |
+ | : Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 00:59, 5 lip 2011 (CEST) | ||
+ | A co z faktem, że poszczególne wagony wchodzące w skład zespołu trakcyjnego mają te same numery fabryczne, choć obecnie są niejednokrotnie rozrzucone po całej Polsce? Osobiście uważam, że należy zachować jeden art o zespole trakcyjnym oraz zamieścić linki w artach o MBxd2 i Bxhpi. [[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] 07:17, 5 lip 2011 (CEST) | ||
+ | : Popieram Piotra i Pawła (zabrzmiało ewangelicznie) - mimo, iż wagony o tym samym numerze fabrycznym potrafiły mieć też różne rozstawy kół... np. jedna z dostaw objęła Rogów, Mławę i Gryfice (motorowy do Gryfic, doczepne Rogów, Mława) - to jednak jest to jedna konstrukcja i lepiej opisywać ją jako jedną. --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 08:02, 5 lip 2011 (CEST) |
Aktualna wersja na dzień 06:02, 5 lip 2011
Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.
2xM 15:10, 3 lip 2011 (CEST)
- Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. Ptr 00:59, 5 lip 2011 (CEST)
A co z faktem, że poszczególne wagony wchodzące w skład zespołu trakcyjnego mają te same numery fabryczne, choć obecnie są niejednokrotnie rozrzucone po całej Polsce? Osobiście uważam, że należy zachować jeden art o zespole trakcyjnym oraz zamieścić linki w artach o MBxd2 i Bxhpi. Paweł Niemczuk 07:17, 5 lip 2011 (CEST)
- Popieram Piotra i Pawła (zabrzmiało ewangelicznie) - mimo, iż wagony o tym samym numerze fabrycznym potrafiły mieć też różne rozstawy kół... np. jedna z dostaw objęła Rogów, Mławę i Gryfice (motorowy do Gryfic, doczepne Rogów, Mława) - to jednak jest to jedna konstrukcja i lepiej opisywać ją jako jedną. --Phinek 08:02, 5 lip 2011 (CEST)