Tabor:Lw-00134: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu)
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00134 na Tabor:Lw-00134, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20924 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1970 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 1994 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1970-1983 |2_stacjonowanie          = Bytom Rozbark |2_okres_stacjonowania    = 1983-1994 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-363 |1_rok                    = 1970-1994 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = 1983 przebudowana na pług, }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 
+
|Typ=L45H
[[Kategoria:L45H]]
+
|Numer=20924
 +
|Producent=FAUR
 +
|Rok produkcji=1970
 +
|Grafika=Lxd2-363-brzezinska.jpg
 +
|Opis grafiki=Lxd2-363 przecina ulicę Brzezińską w Bytomiu Rozbarku (data nieznana).
 +
|Stan=Złom
 +
|Rok złomowania=1994
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-363
 +
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 +
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 +
|Uwagi=W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.
 +
|Opis=Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a [[urządzenie rotacyjne]] oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|1994}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-363|1970|1983}}{{Lw oznaczenie|1983|1994|brak}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1983}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1983|1994}}
 +
|Foto1=Urzadzenie-rotacyjne-5.jpg
 +
|Opis1=Urządzenie rotacyjne na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku (Bytom).
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 00:51, 3 kwi 2019


<<< L45H

L45H 20924

Stan: złom

Lxd2-363-brzezinska.jpg

Lxd2-363 przecina ulicę Brzezińską w Bytomiu Rozbarku (data nieznana).

Rok produkcji

1970

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

1994

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-363

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1970 - 1983
Bytom Rozbark 1983 - 1994

Rozstaw

785 mm 1970 - 1994

Oznaczenie

Lxd2-363 1970 - 1983
1983 1994 - brak

Dodatkowe informacje

W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.

Szczegółowy opis i uwagi

Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie rotacyjne oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.

Galeria

Źródła