Tabor:Lw-00600: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=25072 |Rok produkcji=1985 |Stan=Sprawna |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-304 |Ostatni rozstaw=750 mm |Ostatnie stacjonowanie=Nowy Dwór...") |
|||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=25072 | |Numer=25072 | ||
|Rok produkcji=1985 | |Rok produkcji=1985 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-304 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-304 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Użytkownik=Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych | ||
+ | |Właściciel=Gmina Nowy Dwór Gdański | ||
|Kolej=Żuławska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Żuławska Kolej Dojazdowa | ||
− | |||
− | |||
|Uwagi=Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku. | |Uwagi=Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku. | ||
− | |Opis=Przez kilka lat przez brak porozumienia z właścicielem wagonu był on odstawiony. W 2016 odbyły się | + | |Opis=Przez kilka lat przez brak porozumienia z właścicielem wagonu był on odstawiony. W 2016 odbyły się pierwsze jazdy próbne, a od maja 2017 prowadzi regularne pociągi. Wagon posiada malowanie charakterystyczne dla Koszalińskiej i Stargardzkiej Kolei Wąskotorowych - ukośny pas na środkowych drzwiach malowany w sposób uproszczony w stosunku do schematu fabrycznego. |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|1985|2001}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|2001|2004}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|2004|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-304|1985|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2004}}{{Lw rozstaw|750 mm|2004|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2004}}{{Lw rozstaw|750 mm|2004|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=DSC06484am6.JPG |
− | | | + | |Opis grafiki=06.08.2021 Sztutowo - wagon motorowy MBxd2-304 podczas manewrów. |
+ | |Foto1=DSC06060bm23.JPG | ||
+ | |Opis1=07.08.2011 Wagon motorowy MBxd2-304 oraz lokomotywa Lxd2-325 w Nowym Dworze Gdańskim. | ||
+ | |Foto2=DSC06441cm6.JPG | ||
+ | |Opis2=06.08.2021 Jantar Port - MBxd2-304 z pociągiem do Sztutowa. | ||
+ | |Foto3=DSC06717abm6.JPG | ||
+ | |Opis3=10.08.2021 Wagon motorowy MBxd2-304 na bocznicy w Stegnie. | ||
+ | |Foto4=DSC06466bm6.JPG | ||
+ | |Opis4=06.08.2021 Stegna - wagon motorowy MBxd2-304 z pociągiem do Sztutowa. | ||
+ | |Foto5=DSC0657am156.JPG | ||
+ | |Opis5=06.08.2021 Wagon motorowy MBxd2-304 w Stegnie. | ||
+ | |Foto6=DSC06428am6.JPG | ||
+ | |Opis6=06.08.2021 Jantar Leśniczówka - wagon motorowy MBxd2-304 z pociągiem do Sztutowa. | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:55, 17 lis 2021
<<< A20D-P
A20D-P 25072
Stan: sprawna
Rok produkcji
1985
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
MBxd2-304
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Żuławska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych
Właściciel
Gmina Nowy Dwór Gdański
Stacjonowanie
Koszalin Wąskotorowy | 1985 | - | 2001 |
Dobra Nowogardzkie | 2001 | - | 2004 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 2004 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | 2004 |
750 mm | 2004 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-304 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.
Szczegółowy opis i uwagi
Przez kilka lat przez brak porozumienia z właścicielem wagonu był on odstawiony. W 2016 odbyły się pierwsze jazdy próbne, a od maja 2017 prowadzi regularne pociągi. Wagon posiada malowanie charakterystyczne dla Koszalińskiej i Stargardzkiej Kolei Wąskotorowych - ukośny pas na środkowych drzwiach malowany w sposób uproszczony w stosunku do schematu fabrycznego.
Galeria
Źródła