Tabor:Lw-00604: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=W trakcie remontu
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
 
|Numer=25076
 
|Numer=25076
 
|Rok produkcji=1985
 
|Rok produkcji=1985
|Grafika=DSC09382am.JPG
 
|Opis grafiki=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu.
 
|Stan=W trakcie remontu
 
 
|Rok odstawienia=2001
 
|Rok odstawienia=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-308
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-308
|Ostatni rozstaw=785 mm
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
 
 
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
 
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
+
|Ostatnie stacjonowanie=Pleszew Miasto
|Użytkownik=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
+
|Ostatni kraj=Polska
|Właściciel=Urząd Miasta Kuźnia Raciborska
+
|Użytkownik=SKPL Cargo sp z.o.o
 +
|Właściciel=SKPL Cargo sp.z.o.o
 +
|Kolej=Pleszewska Kolej Lokalna
 
|Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.
 
|Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|1987}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1987|2014}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2014|2019}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|2019|Nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-308|1985|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-308|1985|nadal}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|1987}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1987|2014}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2014|nadal}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|2018}}{{Lw rozstaw|750 mm|2019|Nadal}}
 +
|Grafika=DSC09382am.JPG
 +
|Opis grafiki=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu.
 
|Foto1=DSC04130am.JPG
 
|Foto1=DSC04130am.JPG
 
|Opis1=08.11.2015 Stacja Rudy - wagony motorowe MBxd2-308 oraz MBxd2-218 oczekują na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm.
 
|Opis1=08.11.2015 Stacja Rudy - wagony motorowe MBxd2-308 oraz MBxd2-218 oczekują na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm.
 
|Foto2=DSC04189am.JPG
 
|Foto2=DSC04189am.JPG
 
|Opis2=08.11.2015 Stacja Rudy - wagon motorowy MBxd2-308 oczekuje na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm.
 
|Opis2=08.11.2015 Stacja Rudy - wagon motorowy MBxd2-308 oczekuje na wózki z zestawami kołowymi przystosowanymi do rozstawu 785 mm.
 +
|Foto3=DSC09385am.JPG
 +
|Opis3=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu.
 +
|Foto4=DSC09381am.JPG
 +
|Opis4=13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu.
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 13:27, 23 gru 2022


<<< A20D-P

A20D-P 25076

Stan: w trakcie remontu

DSC09382am.JPG

13.11.2016 Lokomotywownia w Rudach - MBxd2-308 podczas remontu.

Rok produkcji

1985


Stan

W trakcie remontu

Rok odstawienia

2001

Aktualne oznaczenie

MBxd2-308

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Pleszew Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Pleszewska Kolej Lokalna

Użytkownik

SKPL Cargo sp z.o.o

Właściciel

SKPL Cargo sp.z.o.o

Stacjonowanie

Gryfice Wąskotorowe 1985 - 1987
Dobra Nowogardzkie 1987 - 2014
Rudy 2014 - 2019
Pleszew Miasto 2019 - Nadal

Rozstaw

1000 mm 1985 - 2014
785 mm 2016 - 2018
750 mm 2019 - Nadal

Oznaczenie

MBxd2-308 1985 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.

Galeria

Źródła