Biblioteka:A-00230: Różnice pomiędzy wersjami
Pan Bohdan (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Art karta katalogowa |Tytuł=Z kart historii: Koleje na ziemiach polskich w pierwszej połowie XIX wieku. |Autor=Wojcieszak Jan |Omówienie=Historia rozwoju linii kole...") |
m (PawBot przeniósł stronę XBiblioteka:A-00230 na Biblioteka:A-00230, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Przygotowanie do aktualizacji oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|Czasopismo=Parowozik | |Czasopismo=Parowozik | ||
|Rocznik=1992 | |Rocznik=1992 | ||
− | |Numer=1992/ | + | |Numer=1992/01/017 |
− | |Strony= | + | |Strony=03-05 |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 00:08, 3 kwi 2019
Tytuł
Z kart historii: Koleje na ziemiach polskich w pierwszej połowie XIX wieku.
Autor
Wojcieszak Jan
Omówienie
Historia rozwoju linii kolejowych na ziemiach polskich, ze szczególnym uwzględnieniem towarzystw: Kolej Górnoślaska (Oberschleisische Eisenbahn), Kolej Berlińsko-Szczecińska (Berlin-Stettiner Eisenbahn), Kolej Wrocławsko-Świdnicko-Świebodzka (Breslau-Schweidnitz-Freiburger Eisenbahn), Kolej Dolnośląsko-Marchijska (Niederschlesich-Markische-Eisenbahn), Kolej Warszawsko-Wiedeńska, Kolej Wilhelma (Wilhelmsbahn), Dolnośląska Kolej Boczna (Niederschelsche Zweigbahn), Kolej Nysko-Brzeska (Neisse-Brieger Eisenbahn), Kolej Starogrodzko (Stargardzko)-Poznańska (Stargard-Posener Eisenbahn), Kolej Krakowsko-Górnośląska, wraz z mapą "Koleje Żelazne na ziemiach polskich w 1850 roku"
Słowa kluczowe
XIX, historia linii kolejowych w Polsce, mapa
Czasopismo
Parowozik
Rocznik
1992
Numer
1992/01/017
Strona / strony
03-05
INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU