Tabor:Lw-00018: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs40/1418 do Tabor:Tr000018: Robot pracowicie porzadkuje) |
(potencjalny błąd) |
||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Pomnik | ||
+ | |Producent=ZNTK Poznań | ||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
− | |||
− | |||
|Numer=1418 | |Numer=1418 | ||
|Rok produkcji=1963 | |Rok produkcji=1963 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=WLs40-1418 | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-1418 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Newag Nowy Sącz | |Ostatnie stacjonowanie=Newag Nowy Sącz | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | | | + | |Uwagi=Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę. |
+ | |Opis=Typ, numer i rok według T. Mleczka<ref name=mlecz>[[Biblioteka:A-06704|"Świat Kolei" 12/2002 s.6]]</ref>. W 2002 roku służyła w cegielni "Bielowice" w Nowym Sączu, w stanie sprawnym, kolor żółty<ref name=mlecz/>. | ||
+ | <br><br>'''Uwaga:''' taki sam numer przypisywany jest do innej lokomotywy [[Tabor:Lw-02052|2WLs50-1418]]. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Bielowice"|1963|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Newag Nowy Sącz|b/d|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1418|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1418|b/d|nadal}} | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963|nadal}} |
}} | }} | ||
+ | * [[Biblioteka:A-06704]] |
Aktualna wersja na dzień 13:18, 10 wrz 2022
<<< WLs40
WLs40 1418
Stan: pomnik
Rok produkcji
1963
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Pomnik
Aktualne oznaczenie
WLs40-1418
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Newag Nowy Sącz
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Bielowice" | 1963 | - | b/d |
Newag Nowy Sącz | b/d | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1963 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs40-1418 | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.
Szczegółowy opis i uwagi
Typ, numer i rok według T. Mleczka[1]. W 2002 roku służyła w cegielni "Bielowice" w Nowym Sączu, w stanie sprawnym, kolor żółty[1].
Uwaga: taki sam numer przypisywany jest do innej lokomotywy 2WLs50-1418.