Tabor:Lw-00610: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę A20D-P/25117 do Tabor:Lw-00610: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00610 na Tabor:Lw-00610, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |
(Brak różnic)
|
Aktualna wersja na dzień 03:30, 3 kwi 2019
<<< A20D-P
A20D-P 25117
Stan: sprawna
Rok produkcji
1986
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
805.901
Aktualny rozstaw
760 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Jindřichův Hradec (Czechy)
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Jindřichohradecké místní dráhy
Użytkownik
Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
Właściciel
Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
Stacjonowanie
Lisewo Wąskotorowe | 1986 | - | 1993 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1993 | - | 1996 |
Śmigiel | 1996 | - | 2006 |
Jindřichův Hradec (Czechy) | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | 2008 |
760 mm | 2008 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-213 | 1986 | - | 2006 |
805.901 | 2006 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.
Szczegółowy opis i uwagi
Sprzedany do Czech w 2006 roku, gdzie po dopuszczeniu do ruchu eksploatowany był od 2008 roku. Przydzielony do serii M27.0. Modernizacja (a właściwie całkowita przebudowa) zupełnie odmieniła wygląd wagonu, w ogóle nie przypominając pierwowzoru. Posunięcie to jest często krytykowane i wyśmiewane, gdyż kompletnie zatracono wygląd tej małolicznej obecnie serii. Ponadto wagon wygląda, zdaniem wielu, nieestetycznie.
Galeria
Źródła