Tabor:Lw-00527: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L30H/23386 do Tabor:Lw-00527: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00527 na Tabor:Lw-00527, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Żnin Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Żnin Wąsk. | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Kolej=Żnińska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Żnińska Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=Kolor czerwony | |Uwagi=Kolor czerwony |
Aktualna wersja na dzień 03:02, 3 kwi 2019
<<< L30H
L30H 23386
Stan: sprawna
Rok produkcji
1977
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd2-57
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Żnin Wąsk.
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Żnińska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Nakło Wąskotorowe | 1977 | - | 1997 |
Żnin Wąsk. | 1997 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1977 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd2-57 | 1977 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła