Zwrotnica: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(dodano hasło) |
(krzyżownica jest osobno) |
||
| (Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Zwrotnica''' - element [[rozjazd|rozjazdu]] powodujący zmianę toru, po którym porusza się pojazd szynowy. Składa się z dwóch [[opornica|opornic]] i dwóch [[iglica|iglic]] połączonych [[ściąg iglicowy|ściągiem iglicowym]]. | '''Zwrotnica''' - element [[rozjazd|rozjazdu]] powodujący zmianę toru, po którym porusza się pojazd szynowy. Składa się z dwóch [[opornica|opornic]] i dwóch [[iglica|iglic]] połączonych [[ściąg iglicowy|ściągiem iglicowym]]. | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Zalążki artykułów]] | ||
Aktualna wersja na dzień 07:08, 6 lis 2014
Zwrotnica - element rozjazdu powodujący zmianę toru, po którym porusza się pojazd szynowy. Składa się z dwóch opornic i dwóch iglic połączonych ściągiem iglicowym.