Tabor:Lw-00170: Różnice pomiędzy wersjami
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
|||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=21873 | |Numer=21873 | ||
− | |||
− | |||
|Rok produkcji=1973 | |Rok produkcji=1973 | ||
− | |||
|Rok odstawienia=2006 | |Rok odstawienia=2006 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych | ||
|Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | ||
− | |||
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona. | |Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1974|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-309|1974|nadal}} | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|nadal}} | ||
+ | |Grafika=Lxd2-309.JPG | ||
|Foto1=Obraz 121am2.jpg | |Foto1=Obraz 121am2.jpg | ||
|Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007 | |Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007 | ||
|Foto2=DSC08004am.JPG | |Foto2=DSC08004am.JPG | ||
|Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010 | |Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010 | ||
− | | | + | |Foto3=Lxd2-309 w Rogowie.jpg |
− | | | + | |Opis3=Lxd2-309 odstawiona w Rogowie. 3.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński |
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 19:17, 11 gru 2021
<<< L45H
L45H 21873
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1973
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2006
Aktualne oznaczenie
Lxd2-309
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Stacjonowanie
Rogów Towarowy Wąskotorowy | 1974 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1973 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-309 | 1974 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21873 została wyprodukowana dla PKP w roku 1973. Nadano jej oznaczenie Lxd2-309. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.