Tabor:Lw-00170: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Odstawiona
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=21873
 
|Numer=21873
|Grafika=Lxd2-309.JPG
 
|Producent=FAUR
 
 
|Rok produkcji=1973
 
|Rok produkcji=1973
|Stan=Odstawiona
 
 
|Rok odstawienia=2006
 
|Rok odstawienia=2006
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
+
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
 
|Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa
|Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
 
 
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.
 
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1974|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-309|1974|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|nadal}}
 +
|Grafika=Lxd2-309.JPG
 
|Foto1=Obraz 121am2.jpg
 
|Foto1=Obraz 121am2.jpg
 
|Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007
 
|Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007
 
|Foto2=DSC08004am.JPG
 
|Foto2=DSC08004am.JPG
 
|Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010
 
|Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|nadal}}
+
|Foto3=Lxd2-309 w Rogowie.jpg
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-309|1974|nadal}}
+
|Opis3=Lxd2-309 odstawiona w Rogowie. 3.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1974|nadal}}
 
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 19:17, 11 gru 2021


<<< L45H

L45H 21873

Stan: odstawiona

Lxd2-309.JPG

Rok produkcji

1973

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2006

Aktualne oznaczenie

Lxd2-309

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rogów Towarowy Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Rogowska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych

Stacjonowanie

Rogów Towarowy Wąskotorowy 1974 - nadal

Rozstaw

750 mm 1973 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-309 1974 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21873 została wyprodukowana dla PKP w roku 1973. Nadano jej oznaczenie Lxd2-309. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.

Galeria

Źródła