Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20573 | |Numer=20573 | ||
− | |||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | ||
− | |||
− | |||
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | |Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | ||
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | ||
+ | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | |Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=DSC03245amE.JPG |
− | |||
|Foto1=DSC04475am.JPG | |Foto1=DSC04475am.JPG | ||
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | |Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy |
Aktualna wersja na dzień 22:27, 3 wrz 2019
<<< L45H
L45H 20573
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-268
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przeworsk Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Przeworsku
Stacjonowanie
Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów | 1968 | - | 1972 |
Jędrzejów Wąskotorowy | 1972 | - | 1974 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1974 | - | 1974 |
Karczmiska | 1974 | - | 1975 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1975 | - | 1978 |
Karczmiska | 1978 | - | 1979 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1979 | - | 1990 |
Karczmiska | 1990 | - | 1992 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-8-1 | 1968 | - | 1972 |
Lxd2-268 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
Galeria
Źródła