Tabor:Lw-00052: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepsz.)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Stan=Odstawiona
 
|Stan=Odstawiona
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
+
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
 
|Numer=2279
 
|Numer=2279
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Bielowice koło Nowego Sącza
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Bielowice"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=Lokomotywa posiada szarą malaturę.
 
|Uwagi=Lokomotywa posiada szarą malaturę.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Bielowice koło Nowego Sącza|1974|2011}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2011|obecnie}}
+
|Opis=Rok 1974 według T. Mleczka<ref name=mlecz>[[Biblioteka:A-06704|"Świat Kolei" 12/2002 s.6]]</ref>, 1973 według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>. Kolor szary; w 2002 w stanie uszkodzonym<ref name=mlecz/>.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Bielowice"|1974|2011}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2011|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2279|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2279|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1974|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1974|nadal}}
 
}}
 
}}
 +
* [[Biblioteka:A-06704]]

Aktualna wersja na dzień 13:08, 10 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 2279

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1974

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

WLs50-2279

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Bielowice"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia "Bielowice" 1974 - 2011
Prywatny właściciel 2011 - nadal

Rozstaw

600 mm 1974 - nadal

Oznaczenie

WLs50-2279 b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Lokomotywa posiada szarą malaturę.

Szczegółowy opis i uwagi

Rok 1974 według T. Mleczka[1], 1973 według B. Pokropińskiego[2]. Kolor szary; w 2002 w stanie uszkodzonym[1].

Galeria

Źródła

  1. 1,0 1,1 "Świat Kolei" 12/2002 s.6
  2. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 164