Tabor:Lw-01170: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=2345 |Rok produkcji=1975 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni...") |
|||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec" | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Opis=Według<ref>Marek Malczewski: ''[[Biblioteka:A-01767|Koleje torfowe]]'', "Świat Kolei" nr 3/1999, s.30</ref>, w latach 90. lokomotywa 2345 znajdowała się w Kopalni Torfu "Samlino" k. Golczewa (z tabliczką znamionową lokomotywy [[WLs50 2309Tabor:Lw-01210|2309]] i silnikiem od koparko-spycharki Białoruś) | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica"|1975|200*}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|200*}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|200*}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 18:05, 26 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 2345
Stan: złom
Rok produkcji
1975
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica" | 1975 | - | 200* |
Rozstaw
600 mm | 1975 | - | 200* |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje