Tabor:Lw-01226: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie | |Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie|b/d|b/d}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2070|1970|b/d}} |
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1970|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:10, 24 lut 2020
<<< 2WLs50
2WLs50 2070
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Rok odstawienia
198x
Ostatnie oznaczenie
WLs50-2070
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie | b/d | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1970 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2070 | 1970 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła