Użytkownik:Skubihenio: Różnice pomiędzy wersjami
Skubihenio (dyskusja | edycje) |
Skubihenio (dyskusja | edycje) |
||
(Nie pokazano 5 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{babel | pl | en-1 | ru-1 | redaktor}} | + | {{babel | pl | en-1 | ru-1 | de-1 | redaktor}} |
− | + | == Witam! == | |
− | + | Nazywam się Przemysław Zając. Koleją interesuje się od dziecka choć życie pokazało, że nie zawsze robimy to co lubimy i co nas interesuje. Z wykształcenia jestem mechanikiem górniczym i elektrykiem. Na co dzień jednak pracuje w branży budowlanej, a obecnie pracuje w Niemczech przy odrestaurowaniu zamku. Jako nastolatek kilkakrotnie skorzystałem z uprzejmości mojego wujka, który wtedy pracował w PKP jako maszynista. Zabierał mnie do pracy jako "niby" praktykanta i tak dzięki niemu poznałem tajniki tego zawodu, a przy okazji powiększyłem swoją wiedzę praktyczną. Na Enkolu chce się zajmować opisem silników stosowanych na kolei. Nie mam jednak dostępu do zdjęć, a takie by się przydały przy tworzeniu artykułu. Za wszelką pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam. | |
− | |||
− | Nazywam się Przemysław Zając. |
Aktualna wersja na dzień 21:46, 28 cze 2015
| ||
| ||
| ||
| ||
|
Witam![edytuj]
Nazywam się Przemysław Zając. Koleją interesuje się od dziecka choć życie pokazało, że nie zawsze robimy to co lubimy i co nas interesuje. Z wykształcenia jestem mechanikiem górniczym i elektrykiem. Na co dzień jednak pracuje w branży budowlanej, a obecnie pracuje w Niemczech przy odrestaurowaniu zamku. Jako nastolatek kilkakrotnie skorzystałem z uprzejmości mojego wujka, który wtedy pracował w PKP jako maszynista. Zabierał mnie do pracy jako "niby" praktykanta i tak dzięki niemu poznałem tajniki tego zawodu, a przy okazji powiększyłem swoją wiedzę praktyczną. Na Enkolu chce się zajmować opisem silników stosowanych na kolei. Nie mam jednak dostępu do zdjęć, a takie by się przydały przy tworzeniu artykułu. Za wszelką pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.