Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00221 na Tabor:Lw-00221, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=24074 | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Rok produkcji=1980 | |
− | + | |Grafika=Lxd2-372-siemianowicka.jpg | |
− | + | |Opis grafiki=Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją. | |
− | + | |Stan=Złom | |
− | + | |Rok złomowania=2011 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-372 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=785 mm | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |
− | + | |Opis=W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. | |
− | + | W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. | |
− | + | W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. | |
− | + | W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'. | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|2011}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-372|1980|2011}} | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1980|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2011}} | |
− | + | |Foto1=Lxd2372-lyd1308-warsztaty.jpg | |
− | + | |Opis1=Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999 | |
− | + | |Foto2=DSC01360am3.JPG | |
− | + | |Opis2=Lxd2-372 odstawiona na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Foto3=31bm3.jpg | |
− | + | |Opis3=Lxd2-372 manewruje na stacji Miasteczko Śląskie Wąskotorowe | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 01:20, 3 kwi 2019
<<< L45H
L45H 24074
Stan: złom
Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją.
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2011
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-372
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1980 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2011 |
Rozstaw
785 mm | 1980 | - | 2011 |
Oznaczenie
Lxd2-372 | 1980 | - | 2011 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.