Tabor:Lw-00625: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-00625 na XTabor:Lw-00625, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
| (Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Stan=Wrak | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=?(226) | |Numer=?(226) | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
| − | |||
|Rok odstawienia=2004 | |Rok odstawienia=2004 | ||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 | ||
|Ostatni rozstaw=nieznany | |Ostatni rozstaw=nieznany | ||
| + | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia) | |Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia) | ||
| − | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Rumunia |
| − | |||
|Użytkownik=- | |Użytkownik=- | ||
|Właściciel=CFI Crişcior | |Właściciel=CFI Crişcior | ||
| + | |Kolej=CFI Crişcior | ||
|Uwagi=Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla. | |Uwagi=Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla. | ||
| − | |Opis=W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. | + | |Opis=W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Podczas pobytu w Śmiglu na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228. Do Środy Wielkopolskiej wagon ten był przysłany niesprawny i z tego powodu nie był używany. |
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Śmigiel|30.04.1987|13.09.2002}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|13.09.2002|05.2004}}{{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|05.2004|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-226|1986|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|?}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|?}} | ||
| − | | | + | |Grafika=Mbxd2-226-criscior.jpg |
| − | | | + | |Opis grafiki=28.07.2009 - MBxd2-226, CFI (Caile Ferate Industriale Brad), Crişcior, Rumunia |
}} | }} | ||
* [[Biblioteka:A-01508]] | * [[Biblioteka:A-01508]] | ||
Aktualna wersja na dzień 11:11, 21 sie 2025
<<< A20D-P
A20D-P ?(226)
Stan: wrak
Rok produkcji
1986
Stan
Wrak
Rok odstawienia
2004
Aktualne oznaczenie
MBxd2-226
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
Crişcior (Rumunia)
Kraj stacjonowania
Rumunia
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
CFI Crişcior
Użytkownik
-
Właściciel
CFI Crişcior
Stacjonowanie
| Śmigiel | 30.04.1987 | - | 13.09.2002 |
| Środa Wielkopolska Wąskotorowa | 13.09.2002 | - | 05.2004 |
| Crişcior (Rumunia) | 05.2004 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1986 | - | ? |
Oznaczenie
| MBxd2-226 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.
Szczegółowy opis i uwagi
W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Podczas pobytu w Śmiglu na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228. Do Środy Wielkopolskiej wagon ten był przysłany niesprawny i z tego powodu nie był używany.
Galeria
Źródła