Sr 2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja artyklu przez bota *** aktualny tekst nadpisany ***) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 13: | Linia 13: | ||
§65 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | §65 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
− | [[Kategoria: | + | [[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] |
− |
Aktualna wersja na dzień 16:54, 17 sty 2013
Sr 2 (Wolna droga) - sygnał nadawany przez semafor kształtowy zezwalający na jazdę pociągu z największą dozwoloną prędkością dla danego pociągu na danym odcinku linii kolejowej.
- Dzienny obraz sygnału: ramię semafora wzniesione pod kątem 45 stopni do poziomu na prawo masztu semafora
- Nocny obraz sygnału: zielone światło na semaforze
Źródła[edytuj]
§65 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)