Tabor:Lw-01146: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-01146 na XTabor:Lw-01146, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S-322
 
|Ostatni typ silnika=S-322
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Siedliska"
|Użytkownik=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku
+
|Ostatni kraj=Polska
|Właściciel=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku
 
 
|Uwagi=Kolor szary; w 2002 roku była sprawna
 
|Uwagi=Kolor szary; w 2002 roku była sprawna
 
|Opis=Rok produkcji i kolor:<ref>Marek Malczewski: ''Kolej Cegielni Siedliska'', "Świat Kolei" nr 3/2003, s. 38</ref>
 
|Opis=Rok produkcji i kolor:<ref>Marek Malczewski: ''Kolej Cegielni Siedliska'', "Świat Kolei" nr 3/2003, s. 38</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku|od roku produkcji|obecnie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Siedliska"|od roku produkcji|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|od roku produkcji|obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|od roku produkcji|obecnie}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 09:59, 22 lut 2020


<<< GLs30

GLs30 19216

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1964

Producent

ZREMB Gliwice

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Siedliska"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S-322

Stacjonowanie

Cegielnia "Siedliska" od roku produkcji - obecnie

Rozstaw

600 mm od roku produkcji - obecnie

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Kolor szary; w 2002 roku była sprawna

Szczegółowy opis i uwagi

Rok produkcji i kolor:[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Kolej Cegielni Siedliska, "Świat Kolei" nr 3/2003, s. 38