Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-01266 na XTabor:Lw-01266, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
m (dodanie zdjęć) |
||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Sprawna |
|Producent=Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen | |Producent=Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen | ||
|Typ=DL6 | |Typ=DL6 | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=F1L 712 | |Ostatni typ silnika=F1L 712 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Prywatny właściciel | |Użytkownik=Prywatny właściciel | ||
|Właściciel=Prywatny właściciel | |Właściciel=Prywatny właściciel | ||
+ | |Uwagi=04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż) | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg|1958|1972}}{{Lw stacjonowanie|A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste|1972|1990?}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic|1990?|2016}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2016|obecnie}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg|1958|1972}}{{Lw stacjonowanie|A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste|1972|1990?}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic|1990?|2016}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2016|obecnie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1958|1972}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 27|1972|1990?}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 2|1990?|2016}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1958|1972}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 27|1972|1990?}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 2|1990?|2016}} | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600mm|1958|obecnie}} |
|Foto1=Grądy zakładowy nr 2.jpg | |Foto1=Grądy zakładowy nr 2.jpg | ||
− | |Opis1=Diema DL6 2143 na końcu składu wracającego z pola torfowego na Zakład | + | |Opis1=Diema DL6 2143 na końcu składu wracającego z pola torfowego na Zakład 29.10.1998 rok (fot. Joachim Kaddatz) |
|Foto2=DSC09668.JPG | |Foto2=DSC09668.JPG | ||
|Opis2=Diema DL6 2143 + Ld1-1 22.09.2016 rozładunek loka. | |Opis2=Diema DL6 2143 + Ld1-1 22.09.2016 rozładunek loka. | ||
Linia 26: | Linia 28: | ||
|Foto6=20180512 122738.jpg | |Foto6=20180512 122738.jpg | ||
|Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę) | |Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę) | ||
+ | |Foto7=DSC03984.JPG | ||
+ | |Opis7=02.05.2020 | ||
+ | |Foto8=2.jpeg | ||
+ | |Opis8=17.10.2020 | ||
+ | |Foto9=3.jpeg | ||
+ | |Opis9=17.10.2020 | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 20:47, 19 paź 2020
<<< DL6
DL6 2143
Stan: sprawna
Rok produkcji
1958
Producent
Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
F1L 712
Użytkownik
Prywatny właściciel
Właściciel
Prywatny właściciel
Stacjonowanie
Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg | 1958 | - | 1972 |
A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste | 1972 | - | 1990? |
Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic | 1990? | - | 2016 |
Prywatny właściciel | 2016 | - | obecnie |
Rozstaw
600mm | 1958 | - | obecnie |
Oznaczenie
brak | 1958 | - | 1972 |
zakładowy nr 27 | 1972 | - | 1990? |
zakładowy nr 2 | 1990? | - | 2016 |
Dodatkowe informacje
04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż)
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła