Biblioteka:A-01710: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę Biblioteka:A-01710 na XBiblioteka:A-01710, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Przygotowanie do aktualizacji oprogramowania) |
m |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Autor=Zaborski Miłosz | |Autor=Zaborski Miłosz | ||
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów. | |Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów. | ||
− | |Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard | + | |Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000, Elektryczne Koleje Dojazdowe, Warszawska Kolej Dojazdowa, EKD, tabor techniczno-gospodarczy, linie kolejowe w Polsce |
|Czasopismo=Stalowe Szlaki | |Czasopismo=Stalowe Szlaki | ||
|Rocznik=1992 | |Rocznik=1992 | ||
− | |Numer=1992/11/ | + | |Numer=1992/11-12/35-36 |
|Strony=08-10, 15-16 | |Strony=08-10, 15-16 | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:02, 3 cze 2024
Tytuł
Nowości na WKD
Autor
Zaborski Miłosz
Omówienie
Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
Słowa kluczowe
WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000, Elektryczne Koleje Dojazdowe, Warszawska Kolej Dojazdowa, EKD, tabor techniczno-gospodarczy, linie kolejowe w Polsce
Czasopismo
Stalowe Szlaki
Rocznik
1992
Numer
1992/11-12/35-36
Strona / strony
08-10, 15-16
INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU