Rt 2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
*Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45° | *Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45° | ||
− | *Dzienny i | + | *Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię ukośną wznoszącą się pod kątem 45° |
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik:Rt2-d.jpg| | + | Plik:Rt2-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 2 |
− | Plik:Rt2-n.jpg| | + | Plik:Rt2-n.jpg|Nocny obraz sygnału Rt 2 |
− | Plik:Rt2- | + | Plik:Rt2-s.jpg|Dzienny i nocny obraz sygnału Rt 2 |
</gallery> | </gallery> | ||
Linia 16: | Linia 16: | ||
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | §85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
− | |||
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] | [[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] |
Aktualna wersja na dzień 16:50, 17 sty 2013
Rt 2 (Pchać powoli) - sygnał nadawany przez tarczę rozrządową oznaczający, że można pchać tabor] kolejowy na górkę rozrządową z prędkością nieprzekraczającą 3 km/h.
- Dzienny obraz sygnału: podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45° na tle czarnej tarczy z białą obwódką
- Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45°
- Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię ukośną wznoszącą się pod kątem 45°
Źródło[edytuj]
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)