Tabor:Lw-01296: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Producent=ZNTK Wrocław | |Producent=ZNTK Wrocław | ||
|Typ=WM5 | |Typ=WM5 | ||
− | |Numer= | + | |Numer=192 |
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1958 |
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=nieznane |
− | |Ostatni rozstaw=1435 | + | |Ostatni rozstaw=1435 mm |
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Brak silnika |
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Jarocin | |Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Jarocin | ||
− | | | + | |Właściciel=Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Opis=Tabliczka znamionowa drezyny wskazuje, że fabrycznie wyposażono ją w wysokoprężny trzycylindrowy silnik spalinowy S-63s o mocy 33KM wraz z 4-biegową skrzynią biegów. Przedmiotowy pojazd jest darem od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazanym do Muzeum Parowozownia Jarocin ze Sekcji Utrzymania Obiektów Inżynieryjnych i Linii Kolejowych w Skarżysku – Kamiennej. Nie jest znana historia jego służby w PKP poza faktem, iż po wycofaniu ze „służby drogowej” przebudowano go na przeciągarkę wagonów w zgrzewalni szyn. Egzemplarz obecnie jest w złym stanie technicznym (ma zniszczoną kabinę, pozbawiony jest silnika spalinowego i posiada przebudowany układ cięgłowo-zderzny) w przyszłości poddany zostanie odbudowie z przywróceniem pierwotnego wyglądu. |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Parowozownia Jarocin|2016|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Skarżysko Kamienna|b/d|2016}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|7192|b/d|b/d}} |
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1958|nadal}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 12:35, 6 kwi 2019
<<< WM5
WM5 192
Stan: wrak
Rok produkcji
1958
Producent
ZNTK Wrocław
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Parowozownia Jarocin
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Brak silnika
Właściciel
Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej
Stacjonowanie
Parowozownia Jarocin | 2016 | - | nadal |
Skarżysko Kamienna | b/d | - | 2016 |
Rozstaw
1435 mm | 1958 | - | nadal |
Oznaczenie
7192 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Tabliczka znamionowa drezyny wskazuje, że fabrycznie wyposażono ją w wysokoprężny trzycylindrowy silnik spalinowy S-63s o mocy 33KM wraz z 4-biegową skrzynią biegów. Przedmiotowy pojazd jest darem od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazanym do Muzeum Parowozownia Jarocin ze Sekcji Utrzymania Obiektów Inżynieryjnych i Linii Kolejowych w Skarżysku – Kamiennej. Nie jest znana historia jego służby w PKP poza faktem, iż po wycofaniu ze „służby drogowej” przebudowano go na przeciągarkę wagonów w zgrzewalni szyn. Egzemplarz obecnie jest w złym stanie technicznym (ma zniszczoną kabinę, pozbawiony jest silnika spalinowego i posiada przebudowany układ cięgłowo-zderzny) w przyszłości poddany zostanie odbudowie z przywróceniem pierwotnego wyglądu.
Galeria
Źródła